Aktualizacja: 31 października 2017 80 dzień nauki 214 dni do wakacji dodaj do ulubionych ustaw stronę jako startową

do wygrania cenne nagrody

subskrypcja

New Page 1
23 czerwca 2013

Dnia 20 czerwca br. w czwartek odbyła się szkolna wycieczka autokarowa do Wolińskiego Parku Narodowego w Międzyzdrojach. Wzięli w niej udział uczniowie z klas czwartych i piątych, razem 43 uczniów. Celem wycieczki było żubrowisko. Do zagrody poprowadził nas przewodnik WPN – Michał Szweik. Zagroda położona jest wśród wolińskich borów i buków na powierzchni 28 ha. Z centrum Międzyzdrojów szliśmy do niej 1,5 km (30 minut pieszej wycieczki). Mogliśmy w niej zobaczyć 7 żubrów. Dowiedzieliśmy się ,że każdy z nich nosi imię zgodnie z rodowodem rozpoczynające się na litery „PO…”: Polikosia, Posawa, Pozowa, Poznaniak II, Portofino, Powineta, Polanin II. W zagrodzie pokazowej spotkaliśmy również w odrębnych siedzibach: dziki, jelenie i symbol parku – orła bielika. Jako , że Woliński Park Narodowy jest także parkiem morskim udaliśmy się na plażę, by zobaczyć klify , port rybacki, jak i przejść się molem o dł. 395 metrów. Na koniec zarezerwowaną mieliśmy zabawę na plaży. Tam odbył się konkurs na najpiękniejsze zamki z piasku. Efekt pracy był tak zdumiewający, że jury w składzie: Jolanta Ledwoń, Zofia Drzewiecka, Elżbieta Jarosz i Marlena Strzelecka postanowiła symbolicznie wszystkich nagrodzić lodami.

powrót

do góry
Contents copyright © 2004 by SP Rzeplino. Wszelkie prawa zastrzeżone! Created by Arkadiusz Kowalski