Aktualizacja: 31 października 2017 80 dzień nauki 214 dni do wakacji dodaj do ulubionych ustaw stronę jako startową

do wygrania cenne nagrody

subskrypcja

New Page 1
19 czerwiec 2008
Zobacz pozostałe zdjęciaW dniach od 8 do 13 czerwca uczniowie z klas IV – VI uczestniczyli w wycieczce do Zakopanego i Krakowa pod hasłem „ Cudze chwalicie, swego nie znacie” . Opiekunami wycieczki byli : p. Jolanta Błaszczyk, p. Wioletta Marchlewska oraz p. Marlena Strzelecka. Udało nam się zobaczyć wszystko to, co mieliśmy zaplanowane. Już pierwszego dnia jedliśmy oscypki na Krupówkach i wspinaliśmy się na Gubałówkę . Na wysokości 1126 m n.p.m widok na Tatry zrobił na nas ogromne wrażenie. Następnego dnia po długiej i wyczerpującej pieszej wędrówce dotarliśmy do schroniska przy Morskim Oku, gdzie wypiliśmy gorącą herbatę z cytryną . Już wiemy skąd nazwa „Morskie Oko” Ten staw to nie „morze”, ale jego zielononiebieskie zabarwienie przypomina je . Zaś legenda wspomina o podziemnym połączeniu z morzem. Następnie wieczorem pluskaliśmy się w basenie z wodami termalnymi w Aqua Parku. Stamtąd również podziwialiśmy piękno Tatr , a w szczególności Giewont. Ostatniego dnia pobytu w Zakopanem wjechaliśmy kolejką wagonikową na Kasprowy Wierch . Po zdobyciu szczytu ( 1987 m n.p.m ) i szczegółowym omówieniu panoramy Tatr Zachodnich zeszliśmy o własnych siłach do Kuźnic, a stamtąd do Chłabówki Dolnej.
W czwarty dzień naszej wycieczki pojechaliśmy do Krakowa. Tam p. Grzegorz poprowadził nas śladami naszych królów i władców Polski. Przeszliśmy drogą królewską: Barbakan , Brama Floriańska, Rynek, Kościół Mariacki, Sukiennice, Ratusz, Kościół św.Wojciecha, Kościół Franciszkanów, Kościół św. Piotra i Pawła, Kościół św. Andrzeja i Wawel. Zwiedziliśmy mnóstwo ciekawych i pięknych miejsc. Była to naprawdę udana wycieczka.
powrót

do góry
Contents copyright © 2004 by SP Rzeplino. Wszelkie prawa zastrzeżone! Created by Arkadiusz Kowalski